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- block
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- mind game
- Oki
駆け引き
mind game
基本的に攻めている時は中・下段で相手のガード方向を揺さぶります。
できれば投げも視野に入れると攻めの幅が広がります
When you are attacking will shake the block direction of the other party in the overhead / low attack.
Spread the attack and put even throw if possible
中段攻撃の弱点はガード後反撃が確定するのでリスクがあります。
投げは通常技から派生できないので、硬直が終了してから走る必要があるため、
距離が離れたり、大技を出した後は反撃されやすい弱点があります。
基本しゃがみガードされつつ中段と投げの崩しに対応するのがガード側の対応になります。
overhead atacck there is a risk because the post-guard fight back is determined.
Since throwing itself can not be from the normal skills, because rigidity is required to run after the end,
Distance or away, after issuing the jackpot, it is likely to be counterattack weakness.
To accommodate the break of throw and overhead atacck being basic crouching block will be in the corresponding block side.
マインは火華の羽衣(突進投げ)があり、大技の後や距離が離れていても地上にいる相手は投げられるため、
マインの攻めの選択肢として機能します。
For Main is the Plumage hihana (throwing rush) there is, the other party on the ground even though away and distance after a jackpot is thrown,
It acts as a choice of Main aggressive.
ただし火華の羽衣はジャンプで避けられます。
読まれると反撃を受けます。
Tadashi Plumage hihana wa janpu de yoke raremasu. Yoma reru to hangeki o ukemasu.
However Plumage hihana is avoided in the jump.
To be read subject to the counterattack.
対になる技は6Dです。
ジャンプしている相手を刈れて壁端なら追撃も行えます。
技を読まれてしまうとこちらも反撃を受けます。
6D = 前入れD
Skills to be paired is 6D.
Also you can chase if the wall end to him who you are jumping.
Here also received a counterattack and would have been read the work.
6D = Front D
相手がガードし続けるなら朽ちる燐寸(飛び道具)で固めつつ攻めを継続しましょう。
攻め続けると相手のリスクゲージが溜まって気絶してしまうので、相手もどこかで動かなくてはいけません。
これらの技を駆使して攻撃側と防御側が駆け引きを行います。
Partner Let's continue to attack while encased in Rot flame (missile) if continue to block.
Since Continuing attack would fainted accumulated opponent of risk gauge, it should not be stuck opponent also somewhere.
Defending and attacking side by making full use of these tricks will do the bargaining.
基本的に攻めている時は中・下段で相手のガード方向を揺さぶります。
できれば投げも視野に入れると攻めの幅が広がります
できれば投げも視野に入れると攻めの幅が広がります
When you are attacking will shake the block direction of the other party in the overhead / low attack.
Spread the attack and put even throw if possible
Spread the attack and put even throw if possible
中段攻撃の弱点はガード後反撃が確定するのでリスクがあります。
投げは通常技から派生できないので、硬直が終了してから走る必要があるため、
距離が離れたり、大技を出した後は反撃されやすい弱点があります。
基本しゃがみガードされつつ中段と投げの崩しに対応するのがガード側の対応になります。
投げは通常技から派生できないので、硬直が終了してから走る必要があるため、
距離が離れたり、大技を出した後は反撃されやすい弱点があります。
基本しゃがみガードされつつ中段と投げの崩しに対応するのがガード側の対応になります。
overhead atacck there is a risk because the post-guard fight back is determined.
Since throwing itself can not be from the normal skills, because rigidity is required to run after the end,
Distance or away, after issuing the jackpot, it is likely to be counterattack weakness.
To accommodate the break of throw and overhead atacck being basic crouching block will be in the corresponding block side.
Since throwing itself can not be from the normal skills, because rigidity is required to run after the end,
Distance or away, after issuing the jackpot, it is likely to be counterattack weakness.
To accommodate the break of throw and overhead atacck being basic crouching block will be in the corresponding block side.
マインは火華の羽衣(突進投げ)があり、大技の後や距離が離れていても地上にいる相手は投げられるため、
マインの攻めの選択肢として機能します。
マインの攻めの選択肢として機能します。
For Main is the Plumage hihana (throwing rush) there is, the other party on the ground even though away and distance after a jackpot is thrown,
It acts as a choice of Main aggressive.
It acts as a choice of Main aggressive.
ただし火華の羽衣はジャンプで避けられます。
読まれると反撃を受けます。
読まれると反撃を受けます。
Tadashi Plumage hihana wa janpu de yoke raremasu. Yoma reru to hangeki o ukemasu.
However Plumage hihana is avoided in the jump.
To be read subject to the counterattack.
However Plumage hihana is avoided in the jump.
To be read subject to the counterattack.
対になる技は6Dです。
ジャンプしている相手を刈れて壁端なら追撃も行えます。
技を読まれてしまうとこちらも反撃を受けます。
6D = 前入れD
ジャンプしている相手を刈れて壁端なら追撃も行えます。
技を読まれてしまうとこちらも反撃を受けます。
6D = 前入れD
Skills to be paired is 6D.
Also you can chase if the wall end to him who you are jumping.
Here also received a counterattack and would have been read the work.
6D = Front D
Also you can chase if the wall end to him who you are jumping.
Here also received a counterattack and would have been read the work.
6D = Front D
相手がガードし続けるなら朽ちる燐寸(飛び道具)で固めつつ攻めを継続しましょう。
攻め続けると相手のリスクゲージが溜まって気絶してしまうので、相手もどこかで動かなくてはいけません。
これらの技を駆使して攻撃側と防御側が駆け引きを行います。
攻め続けると相手のリスクゲージが溜まって気絶してしまうので、相手もどこかで動かなくてはいけません。
これらの技を駆使して攻撃側と防御側が駆け引きを行います。
Partner Let's continue to attack while encased in Rot flame (missile) if continue to block.
Since Continuing attack would fainted accumulated opponent of risk gauge, it should not be stuck opponent also somewhere.
Defending and attacking side by making full use of these tricks will do the bargaining.
Since Continuing attack would fainted accumulated opponent of risk gauge, it should not be stuck opponent also somewhere.
Defending and attacking side by making full use of these tricks will do the bargaining.