- Basic system
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- Chain combo
- Ukemi
- Move
- Super move
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- Accumulation
- Fatal shift
- Other
- Type-ahead
- block
- Avoidance
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- Oki
蓄積
Accumulation
攻撃を与え続けるとコンボ猶予が蓄積され、通常繋がらない技も繋がります。
例では 2A>2D / 2A>Cの2種のルートが繋がりませんが、2Aを2回挟んで蓄積を溜める事によって繋がるようになりました。
2A = しゃがみA
And continue to give the attack is combo grace accumulation, will lead also technique that does not usually lead.
No connection are two of the root of the 2A> 2D / 2A> C in the example, but now lead By storing the accumulation across the 2A 2 times.
2A = crouching A
攻撃を与え続けるとコンボ猶予が蓄積され、通常繋がらない技も繋がります。
例では 2A>2D / 2A>Cの2種のルートが繋がりませんが、2Aを2回挟んで蓄積を溜める事によって繋がるようになりました。
2A = しゃがみA
例では 2A>2D / 2A>Cの2種のルートが繋がりませんが、2Aを2回挟んで蓄積を溜める事によって繋がるようになりました。
2A = しゃがみA
And continue to give the attack is combo grace accumulation, will lead also technique that does not usually lead.
No connection are two of the root of the 2A> 2D / 2A> C in the example, but now lead By storing the accumulation across the 2A 2 times.
2A = crouching A
No connection are two of the root of the 2A> 2D / 2A> C in the example, but now lead By storing the accumulation across the 2A 2 times.
2A = crouching A